Pages

PRK Kuala Besut: Pas Ni..Dengar Boleh lah Pangkah Jangan Sekali

Friday, July 19, 2013


KUALA BESUT: Kalau bab sembang ni, kita serah kat orang Pas sajalah...kadang lelah kita nak dengar.. Serba mak nenek dia orang tahu.

Semua orang salah dan dia saja yang betul. Kalau orang haram tapi dia sajalah yang halal..

Inilah PAS.Dengar Saja bolehlah..pangkah jangan sekali adek kakok weh..
Read more ...

Terkini PRK Kuala Besut: Che Long Boleh Beli Seluruh Kuala Besut?

Friday, July 19, 2013


KUALA BESUT: Sempat sembang-sembang dengan penyokong PAS dan penyokong Che Long sambil bercerita tentang peluang Che Long di Kuala Besut, memandangkan kawasan ini merupakan kubu kuat Pas, Saiful (bukan nama sebenar) memberitahu, “Dengan kekayaan yang ada pada Che Long, beliau boleh beli seluruh Kuala Besut” katanya dengan penuh yakin.

Menurut beliau lagi selain daripada hasil mahsul dari kilang papan milik Che Long, beliau juga adalah sememangnya memang seorang yang berada dari keluarganya. “Rugi kalau orang Kuala Besut tak undi Che Long” ujar Saiful lagi sambil memberitahu yang Che Long juga mempunyai hubungan rapat dengan kepimpinan tertinggi Pas disebelah Kelantan dan sudah tentu senang untuk beliau mendapat dana untuk membantu Kuala Besut.

“Ala apa nak hairan sangat dengan projek muara Sungai Kuala Besut tu? Yang kaya pun nanti kroni Umno juga,” ujar Saiful mengakhiri perbualan.

Apa-apalah labu janji ko bahagia… aku dengar jer. Bercakap bukan kena bayar pun…
Read more ...

Now You Can Climb the Eiffel Tower with Google Street View

Thursday, July 18, 2013
POSTED BY  Brian Pedro Rizal  SOURCE  Google


A partnership with the Eiffel Tower Operating Company takes you up the Eiffel Tower in the comfort of your own home.


Providing panoramic street level views of various different cities, Google's Street View service was impressive enough when it launched just over six years ago. Since then, though, the service has expanded to include so much more than just city streets and suburban roads, allowing users to visit penguins in Antarctica or the inside of Thomas Jefferson's house.

This week, Google announced that Street View has gone up the Eiffel Tower. Street View has had images of the Eiffel Tower for years, but now the service allows users to actually go up the tower. The Google Cultural Institute and the Eiffel Tower Operating Company teamed up to create three online exhibitions that cover the history of the Eiffel Tower.

The first covers the birth of the Tower; the second covers the construction; and the third covers the opening of the monument and its first visitors. Google's Street View imagery is featured in the exhibit and was captured using the Street View Trolley, which was designed especially for monuments and museums. It snapped 360-degree views of the monument’s architecture and its views over Paris.

The company's Street View panoramas are complemented by 50 archival images, plans, engravings and photos that tell the story of the Eiffel Tower’s development and social impact in the 19th century. This includes a recording of Gustave Eiffel’s voice by Thomas Edison. Check the exhibits (one, two, three) for yourself.

Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font
Read more ...

Happening Now: Crazy Discount at Lazada Online Shopping

Wednesday, July 17, 2013


Shop at Malaysia's biggest on line now klik HERE

Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font
Read more ...

Terkini PRK K Besut: Abe Long Kecewa dan Tertekan Bila Diarah Tutup Mulut

Wednesday, July 17, 2013


BESUT – Abe Long Kecewa dan merasa amat tertekan apabila Pas memutuskan supaya beliau tidak dibenarkan membuat kenyataan secara spontan kepada media.

Abe Long kecewa dan pertikai kenapa hanya Pengurus Kempen PRK Dun Kuala Besut, Hanafiah Mat sahaja yang layak membuat kenyataan bagi pihak beliau.

“Macamana nak jadi wakil rakyat kalau nak bercakap pun parti tak bagi ? Sikit hari lagi nak bagaimana bercakap dalam Dewan Undangan Negeri kalau nak bercakap dengan wartawan pun tak boleh ?” jelas Abe Long dengan nada yang amat kecewa sekali.

 Menurut sumber dari orang terdekat dengan Abe Long, arahan itu juga memalukan beliau dan menganggap beliau seolah-olah sebagai orang baru dalam politik dan menidakkan sumbangan beliau terhadap parti selama ini.

 Sumber itu juga memberitahu bahawa Abe Long mengingatkan supaya pihak tertentu dalam partisupaya jangan lupa kerana beliau juga mempunyai pengikutnya tersendiri dan pelbagai kemungkinan boleh terjadi.


Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font
Read more ...

Simpan Saja Propaganda Mu Itu

Wednesday, July 17, 2013


Ya.. Simpan Saja Propaganda Mu Itu… Takut tidak gentar pun tidak, tetapi hakikatnya begitulah. Nasihat kami kepada penyokong pakatan rakyat dan Pas terutamanya, cukup2 dan tak payahlah nak berceramah, nak berkempen di Kuala Besut ni…

Kenapa? Simpan Saja Propaganda Mu Itu

Kuala Besut sememangnya kubu kuat BN dan simpan sajalah hasrat mu itu. Tahukah anda yang ada di Kuala Besut semuanya penyokong setia BN/UMNO yang tegas, tegap dan tegar dan tak akan mungkin atau mudah berpaling.

Kenapa masih nak buang masa? Simpan Saja Propaganda Mu Itu

Dok akan Berdegih….walau seinci sekali pun. Bawalah segala mok nenek, Guru Tok mung.. ke.. Kuala besut tidak akan berubah untuk menyokong pembangkang. Kamu bukan sahaja membuang masa kamu tetapi kamu mencemari ruang ini dengan propaganda murahan mu itu. Jadi, kenapa masih nak buang masa dan mencemari ruang ini?

Simpan sajalah propaganda mu itu… kerana proganda murahan mu itu tidak akan berjaya memujuk pemuda gagah perkasa dan puteri anggun jelita untuk menyokong kamu.. simpan sajalah propaganda mu itu….
Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font
Read more ...