dailyvideo

Karnival Monsoon Cup Berlabuh Di Dungun.

DUNGUN: Satu karnival yang bertujuan untuk mempromosi Perlawanan kapal layar "Monsoon Cup" yang telah meletakkan Terengganu di peta dunia dalam acaran sukan lasak ini akan diadakan di Sura Gate berhadapan Agrobank Dungun selama dua hari bermula esok.

Dungun merupakan salah satu hub utama pelancongan dan juga pendidikan Terengganu merupakan lokasi paling strategik untuk mempromosi sukan ini. Ia bukan sekadar memberikan pendedahan kepada pelancong luar malah ia akan mendedahkan kepada masyarakat setempat tentang acara sukan antara bangsa yang berlaku di tanah air sendiri.Impak penganjuran sukan bertaraf antarabangsa ini walau pun tidak dapat dilihat kesannya sekarang, namun ia telah mula memberikan kesan terhadap kebanjiran penambahan bilangan pelancung ke Terengganu.

Nama Terengganu sudah mula dikenali dengan nama "The State of Monsoon Cup" dikalangan pelancung luar. Kepada komunity persekitaran Dungun, jangan lepaskan peluang untuk berkanival Monsoon Cup bermula esok di Sura Gate berhadapan dengan Agrobank Dungun.

Posted by Unknown on 9:10 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comments for Karnival Monsoon Cup Berlabuh Di Dungun.

Leave comment

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery